۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۶۰۱۲۸۳
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد؛

رسیدگی به مشکلات مردم، منش امام جمعه همدان|همه به نماینده رهبری کمک کنیم

رسیدگی به مشکلات مردم، منش امام جمعه همدان|همه به نماینده رهبری کمک کنیم
آیت الله طه محمدی گفت: حجت الاسلام و المسلمین شعبانی نماینده مقام معظم رهبری دراستان همدان بر ما ولایت دارند و هر چه صلاح بدانند ما در کنار ایشان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز به همراه حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان با حضور در حوزه علمیه آیت الله آخوند به دیدار آیت الله موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان رفتند.

آیت الله طه محمدی در این دیدار با اشاره به حضور نماینده جدید ولی فقیه در استان همدان یادآور شد: بنده از رهبر معظم انقلاب و حجت الاسلام والمسلمین شعبانی بسیار سپاسگزارم که این بار سنگین را از دوش ما برداشتند.

وی افزود: الحمدالله مردم همدان به خوبی از حجت الاسلام والمسلمین شعبانی استقبال کردند که این نشان از علاقه مردم به ایشان دارد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری خصوصیات اخلاقی و رفتاری حجت الاسلام والمسلمین شعبانی را بسیار عالی عنوان کرد و گفت: منش امام جمعه همدان بر این است که با حضور در بین مردم از نزدیک به مشکلات آنها رسیدگی کنند و این همان رفتاری است که رهبر معظم انقلاب از نمایندگان خود انتظار دارند.

وی به دیدار خود با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: در این دیدار با تشکر از لطف حضرت آقا نسبت به بنده خدمت ایشان عرض کردم در هر مقام و جایگاهی که باشم خود را سرباز ولایت می دانم و تبعیت از ولی امر مسلمین وظیفه من خواهد بود.

آیت الله طه محمدی تاکید کرد: حجت الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده مقام معظم رهبری در استان همدان بر ما ولایت دارد و هر چه صلاح بداند ما در کنار ایشان هستیم./979/پ210/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات